I'm Done With Buddy... (He's Gone.)

  بازدید 383,776

Rifty

پیش ماه

Buddy has been replaced. He WILL NO LONGER BE MY FORTNITE CHUMP.
USE CODE RIFTY! #ad #fortnite
Follow me on all the places!
🍏 Riftyish
🍉 riftyish
🍌 www.twitch.tv/riftyish
🍍 MY DISCORD! discord.gg/yXxmVEV

نظر
Rifty
Rifty پیش ماه
not gonna lie buddy's voice is deeper than i remember. he's becoming a man.
-Xārøkäy得禁
-Xārøkäy得禁 پیش 2 روز
Why y’all hate on mushy so much :(
Jayden Posadas
Jayden Posadas پیش 12 روز
I love Budy more
Ruth Belliard
Ruth Belliard پیش 14 روز
LMAO
Ruth Belliard
Ruth Belliard پیش 14 روز
THIS IS SO FUCKING FUNYY LOMA
DeadlyX
DeadlyX پیش 21 روز
Pog
Dizon Messiah
Dizon Messiah پیش 6 ساعت
muhsy is better
Y2i Clips
Y2i Clips پیش 3 روز
9:12 android users be like
tAc0z
tAc0z پیش 4 روز
Bro mushy is the anatomy of a FORTNITE squeaker.
nothing much
nothing much پیش 6 روز
I have 2 rabbits and they SONIC 👁️👄👁️
Reynaldo Jimenez-Rojas
Reynaldo Jimenez-Rojas پیش 6 روز
Can u do more vids with mushy
little knox
little knox پیش 7 روز
(Horse whine laugh)
Jjinxx
Jjinxx پیش 8 روز
omg not the michealp at 10:00
Trey Sullivan
Trey Sullivan پیش 10 روز
Literaly no one: Mushy:Mbadambeda
redleaf
redleaf پیش 10 روز
cash me out side how bout dat
Billy Wee 92 years ago
Billy Wee 92 years ago پیش 11 روز
Fhgtrggrgrth
FR0STTY_PLAYZ
FR0STTY_PLAYZ پیش 12 روز
BRO MUSHYS RAP WAS AWSOME
Jayden Posadas
Jayden Posadas پیش 13 روز
I like Budy more
Logan-Scott Riley
Logan-Scott Riley پیش 14 روز
I have had 7 girlfriends
Pluto Bot9899
Pluto Bot9899 پیش 14 روز
mushroom got worst singing and roasting
Devlan B
Devlan B پیش 14 روز
I like mushy
ChimpGameZ
ChimpGameZ پیش 14 روز
todays my dog, buddy's 1 year birthday just wanted to say.
Evan Fink
Evan Fink پیش 15 روز
6: HEY YOU POOPY HEAD GET OUT 12: Hey Ryan This is what you get for CHEATING ON ME WITH MY BEST FRIEND
razor rex
razor rex پیش 16 روز
yeah rip d=buddy
T D S
T D S پیش 17 روز
In that deep voice challenge they did, I'd win any day bruh XD
Tixoc Diaz
Tixoc Diaz پیش 17 روز
95 pounds that’s a big fish
Leslie Luu
Leslie Luu پیش 18 روز
Gentle fish :)
3LIMINATED Gaming
3LIMINATED Gaming پیش 18 روز
That’s him
3LIMINATED Gaming
3LIMINATED Gaming پیش 18 روز
Whhhaaattt
BasicBloxGaming
BasicBloxGaming پیش 18 روز
He gotta be 9 yrs old now
Marcos Mata
Marcos Mata پیش 19 روز
I think mushy should have won bc honestly who’s better to play with a little 7 year old sweat it it a funny wholesome 7 year old
Aiden games
Aiden games پیش 19 روز
Mushy has to win
Aiden games
Aiden games پیش 19 روز
Mushy is nice😴😴
Aiden games
Aiden games پیش 19 روز
👙
That_one_potato_lover
That_one_potato_lover پیش 19 روز
Buddy’s voice is too deep already :(
Alex P
Alex P پیش 20 روز
Lol
NightBot
NightBot پیش 20 روز
9:13 bro was talking enchanted table
Roman B
Roman B پیش 20 روز
Ok so I’m watching this right now and it think mushy is the most annoying thing in the world
C0RUPTED K31TH
C0RUPTED K31TH پیش 20 روز
the other dude i s annoying ngl
Diddykid98
Diddykid98 پیش 20 روز
MUSHY IS BEST
Person Productions
Person Productions پیش 21 روز
5:19 The correct answer is 1 It proves how faithful you are and how dedicated you can be for someone or something
Flashbot63
Flashbot63 پیش 21 روز
She's on eggs box
RysterBoi
RysterBoi پیش 22 روز
Y
James Smith-Emry
James Smith-Emry پیش 24 روز
I’m on a computer i can’t tap
OinksWasHere
OinksWasHere پیش 24 روز
BRO I KNOW MUSHY I'M ON HIS FRIENDS LIST XD
Not_yang 2x
Not_yang 2x پیش 24 روز
I would not tell who was who
Astral Freash
Astral Freash پیش 25 روز
damn i'mm bad when a seven year old is better than me XD.
Z
Z پیش 25 روز
I hate 5 year old human bad.
SicknessXD
SicknessXD پیش 25 روز
Yoo, is that Corey???
drzy_
drzy_ پیش 25 روز
How do those kids have discord they’re like 7
Kepメ
Kepメ پیش 25 روز
1:51 when u say one bad thing about a 5 yr old
Kai the Panda
Kai the Panda پیش 25 روز
Dude why is buddys voice deeper than mine
O.G YT
O.G YT پیش 26 روز
buddys voice !!!!
Turtle_ YT
Turtle_ YT پیش 27 روز
Yes
DontGetSeen
DontGetSeen پیش 27 روز
Buddy's voice said 📉
Dragtheman
Dragtheman پیش 27 روز
Aura: I'M CoMiN FoR DaT AsS
XXXTENTACION N
XXXTENTACION N پیش 28 روز
on jah
The three llamas
The three llamas پیش 28 روز
POV: you got clickbaited
Log_Jack8 ! Backup account
Log_Jack8 ! Backup account پیش 23 روز
POV: you liked your own comment
Daniel Mauney
Daniel Mauney پیش 28 روز
Literally no one cares about the fact that Mushy was at 500 ping :/ poor Mushy :(
Pro wolf 206
Pro wolf 206 پیش 29 روز
I like when I have 500 ping because I usually have 1000
Jase Falk
Jase Falk پیش 29 روز
I’m 7
Jase Falk
Jase Falk پیش 29 روز
I’m sad
Ib Gamingcool
Ib Gamingcool پیش 29 روز
Buddies got in more me and I remember him being a nice innocent little boy 😬
Holozz
Holozz پیش ماه
Mushy with the smoke
HungryOtaku
HungryOtaku پیش ماه
i hate mushy already, please never again
FaZe coly
FaZe coly پیش ماه
Yea can you help me out step bro 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
dandura
dandura پیش ماه
Tf is wrong with buddy's voice
Secret_XxGhostss yt
Secret_XxGhostss yt پیش ماه
I'm 7 if you want me to be the child :)
Skyler Bailey
Skyler Bailey پیش ماه
holy crap buddys voice is lower then last time
marko horsey
marko horsey پیش ماه
Poggers
Theyesbest
Theyesbest پیش ماه
Buddys voice was so cute but now his voice sounds like he just had puberty
Mathias mm9031024
Mathias mm9031024 پیش ماه
I loved the video, two young kids just arguing is so funny.
Camila Bonilla
Camila Bonilla پیش ماه
when a 7 year old is more cracked than u
Jwetz
Jwetz پیش ماه
I feel bad for mushy.... (ALMOST)
Jûst Kîng.
Jûst Kîng. پیش ماه
A t 7:50 wear headphones and it will sound like a actual gunshot fired
Microwave
Microwave پیش ماه
Dude has a 4 gf’s at 7 meanwhile I still have 0
Julika
Julika پیش ماه
love your shirt
Chambadler
Chambadler پیش ماه
9:55
NoTSaD
NoTSaD پیش ماه
9:14 if illiterate was a language
SUPR_NYTEMARE
SUPR_NYTEMARE پیش ماه
4:10 true we need more andriod lovers
Artic Fresh
Artic Fresh پیش ماه
Bruh when I have the squeekeset vwoice
TuNdRa -_-
TuNdRa -_- پیش ماه
The rap battle made my whole day
Rafael Ortiz
Rafael Ortiz پیش ماه
Yoo buddy's things dropped my guy hit puberty early
Rifty Simp
Rifty Simp پیش ماه
Nut
Log_Jack8 ! Backup account
Log_Jack8 ! Backup account پیش 23 روز
Yes
TZB R3D
TZB R3D پیش ماه
i can drive and i am 12
Terribad
Terribad پیش ماه
i just came back after along time and holy sh-
miz
miz پیش ماه
why is a 7 yr old better than me 😥
NCR Ranger
NCR Ranger پیش ماه
Ngl i can't tell who talking they all sound like annoying five year olds especially mushy
Coolex is Single ツ
Coolex is Single ツ پیش ماه
Am I the only one that is waiting for him to delete his IRpost channel. 🤣
Bree Walters
Bree Walters پیش ماه
budward the alpha man heart eyes
The MONKEY 69
The MONKEY 69 پیش ماه
Bro i need more rap battle bro
N0VA
N0VA پیش ماه
BUDWARD
WaveRacer
WaveRacer پیش ماه
Fun fact: RIfty's shirt says a bad word
PredX Gaming
PredX Gaming پیش ماه
I miss youngbuddy
Horsey 37
Horsey 37 پیش ماه
There’s plenty of fish in the sea except mushy is fat and ate them all
Lucas Eddings
Lucas Eddings پیش ماه
Bro mushy horrible
Mr Dog Water
Mr Dog Water پیش ماه
625 not gonna lie that caught me off guard
bruh whygang
bruh whygang پیش ماه
💩
r p
r p پیش ماه
NO
HOWTOREGRET
HOWTOREGRET پیش ماه
These kids beefin fr
Pugmonkey
Pugmonkey پیش ماه
Me, trying to focus. My party: 5:55 - 6:15.
Garrett Marshall
Garrett Marshall پیش ماه
tiko's laugh sounds like a minions laugh
Xipatri
Xipatri پیش ماه
"pingin' him wit points"
IDK OK
IDK OK پیش ماه
bro 4:0 him
Reload
Reload پیش ماه
ded fish grave
Jrexxy
Jrexxy پیش ماه
Budward
I'M DONE WITH FORTNITE DEATHRUNS.
12:24
Rifty
بازدید 633K
FUNNIEST Fortnite Moments of 2020
31:13
Rifty
بازدید 1.1M
i killed tfue in season 3... (fortnite)
11:07